Chcete tovar reklamovať?
Ozvite sa nám:
Email: info@kevinshop.sk.
Čo je potrebné, aby ste mohli tovar reklamovať?
Reklamáciu môžete uplatniť v záručnej dobe len na tovar, ktorý ste u nás zakúpili. Tovaru potrebujete všetky zákonne stanovené doklady (najmä faktúru, záručný list a pod.).
Reklamáciu môžete u nás uplatniť:
a) osobne, v kamennej predajni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávaný tovar; alebo
b) poštou spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie zaslanou na adresu: Ján Kevický Rybárske potreby KEVIN, Školská 2040/14, 039 01 Turčianske Teplice.
Viac informácií nájdete v rámci obchodných podmienok (VOP) v časti Článok IX Reklamačný poriadok, Článok X Reklamačný poriadok vo vzťahu k spotrebiteľovi, Článok XI Reklamačný poriadok týkajúci sa Podnikateľa a v časti Článok XII Alternatívne riešenie sporov – vo vzťahu k spotrebiteľovi.