Kategórie
 
 
 
 
 
 
 

Reklamačný poriadok

Chcete tovar reklamovať?

Ozvite sa nám:

Email: info@kevinshop.sk.

Čo je potrebné, aby ste mohli tovar reklamovať?

Reklamáciu môžete uplatniť v záručnej dobe len na tovar, ktorý ste u nás zakúpili. Tovaru potrebujete všetky zákonne stanovené doklady (najmä faktúru, záručný list a pod.).

Reklamáciu môžete u nás uplatniť:

a) osobne, v kamennej predajni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávaný tovar; alebo

b) poštou spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie zaslanou na adresu: Ján Kevický Rybárske potreby KEVIN, Školská 2040/14, 039 01 Turčianske Teplice.

 

Viac informácií nájdete v rámci obchodných podmienok (VOP) v časti Článok IX Reklamačný poriadok, Článok X Reklamačný poriadok vo vzťahu k spotrebiteľovi, Článok XI Reklamačný poriadok týkajúci sa Podnikateľa a v časti Článok XII Alternatívne riešenie sporov – vo vzťahu k spotrebiteľovi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hľadať
Plná (Desktop) verzia